Bröllop!

Det är hög tid att boka Frisör, Lokal, Mat,Fotograf, Florist mm.mm.
Här kommer bilder från ett Dubbelbröllop på Havsvidden 23 April(!!) 2011
Hår Studio 11(Malin), Blommor City blommor(Jill), Klänning från Bröllopskällan på Hornsgatan i Stockholm, Kostym Filippa K.
Ring från Hasses urGuld
Hår Studio 11 (Malin), Blommor City blommor (Jill) Kostym Hugo Boss
Skor från brandos.fi
Båda klänningar är från Bröllopskällan på Hornsgatan.
Fotograf är Mange Andersson
Rekomenerar verkligen Havsvidden som Festplats, det förstår ni va??;-)
Rekomenderar Bubbelbröllop och vackert väder också!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara jag ser dessa bilder blir jag glad och alldeles varm inombords. Vilken dag och vilka brudpar!

2012-01-19 @ 20:24:49
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Bruden

Det var magiskt! Och jag kände mig så SNYGG, tack!

2012-01-19 @ 21:00:45
Postat av: Erica

Fin blogg ni har:)Men vem är det som har sminkat då???;)

2012-01-27 @ 12:25:00
Postat av: Marika

Hoppsan Erica! Hur kunde jag glömma dej???

Klart det är Erica Bromark som sminkat ;-)

2012-01-27 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0